Skins

این وبلاگ به صورت کلی می پردازه به معرفی Theme ها و Skin های مختلف ویندوز و موبایل و برنامه های مختلف کامپیوتری.

Skins

این وبلاگ به صورت کلی می پردازه به معرفی Theme ها و Skin های مختلف ویندوز و موبایل و برنامه های مختلف کامپیوتری.

آغاز

سلام!

این وبلاگ به صورت آزمایشی از امروز کار خودش رو شروع می کنه و این نوشته برای تست پست میشه.

این وبلاگ به صورت کلی در آینده ی نزدیک می پردازه به معرفی Theme ها و Skin های ویندوز و موبایل و برنامه های مختلف کامپیوتری.

اینجا اولین وبلاگ من نیست و آخریش هم نخواهد بود من در حدود 4 سال هستش که به صورت پراکنده وبلاگ می نویسم و آخرین وبلاگم رو در سرویس وبلاگ بلاگفا در چند ماه پیش با نام 'اطراف' بستم قبل از اون هم وبلاگهای مختلفی با موضوعات دانلود و موسیقی و شخصی و عمومی و عکس و لینکستان در سرویس های بلاگر و پرشین بلاگ و بلاگفا و پارسی بلاگ و بلاگ اسکای داشتم که عمر هر کدوم از 2 سال تا 2 ساعت بوده پس امکان داره این پست اولین و آخرین پست در این وبلاگ باشه البته امیدوارم که اینطور نشه و شمار بازدید و نظرات بالا باشه تا این وبلاگ به کار خودش ادامه بده.

من همیشه آماده ی دریافت انتقادات و پیشنهادات شما از طریق ارسال پیغام و ایمیل و قسمت نظرات هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
تنها شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 00:41 http://www.ebad.blogsky.com

یاد آن روز که در صفحه ی شطرنج رخت
شاه عشق بودم و با کیش رخت مات شدم
وبت قشنگ بود خوشم اومد اگه دوست داشتی بگو تا تبادل لینک کنیم
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد